شادم!

دختر است… پزشکی می خواند… تازه سیگاری شده است!

دلیلش: درسها سخت است! شبهای امتحان که فشار زیاد است سیگار می چسبد!!!

پسر است… داریم با هم پشت یک میز درس می خوانیم… شب امتحان است و فشار زیاد… به من می گوید دلش خیلی الکل می خواد… چشمانم از تعجب گرد شده!… الکل می خواهد!

دلیلش: فشار روی اعصابش زیاد شده… درس مشکل است! الکل مغزش را باز می کند!!!

شادم! فشار برای من هم گاهی زیاد می شود

و شادم که روحم آنقدر آزاد است که نخواهم با سیگار و الکل در تنم برایش جا باز کنم!!! و دنیایم آنقدرها کوچک نیست که با سیگار و الکل بخواهم مشکلی را حل کنم!!!

برگرفته از وبلاگ چهارده ترم زندگی … با اندكي تغيير

10 پاسخ to “شادم!”

  1. میم Says:

    ummmm…

    آدم به خاطر هر حرفی که میزنه ممکنه محک بخوره …

    محك بخوره؟ ميشه بيشتر توضيح بدي؟ يعني تقويت اراده و اينا؟

  2. بهاره Says:

    معلومه که این امتحان جدیده اسمش چی بود آهان فارماکولوژی روتون خیلی فشار اورده.شیما که کارش به اینجاها نکشیده فعلا با قهوه سر میکنه یعنی غلط می کنه که … !!!!

    فكرشو بكن، خوب توي كمتر از دو ماه 48جلسه فارماكو!!!! خب حق بده ديگه!

  3. نیلو Says:

    با میم موافقم.
    (عکسه قشنگ بود)

    منم موافقم! ممنون!

  4. شهریار شهر سنگستان Says:

    آره ، آدم باید خوشحال باشه که بتونه اونقدر آزاد باشه که در قید و بند اسارت خیلی چیزا نره … مطمئن باشید آزادی ِ خاطر از متعلقات خوشحالی و تحسین هم داره …

    پس منتظر چي هستي؟ پاشو تحسينم كن!

  5. princess Says:

    midooni chie postet vaghean monasebe sharayete alane,man yeki k daram divoone misham v khoshhalam k midoonam khodam hazeram bioftam vali soraghe injoor chiza naram va shadam k in yani bozorgi rooh! good

    ميدوني چيه؟ اين اراده تو تحسين برانگيزه، تحسين برانگيز!

  6. پیرزن عاشق Says:

    به این امام خمینی که میگفت «من تو دهن این دولت میزنم » بگو بیاد یه 2 تا کف گرگی !!! هم تو صورت اینا بزنه شاید آدم شدن!!! من که بعید میدونم بخاطر درس آدم به اینجور کارا کشیده بشه..درس بهانه شده واسه توجیه کاراشون

    امام كه بيچاره ارتحال كرد رفت، كجاي كاري؟ حالا اگه واجبه به كفش پرونه‌ي بغدادي بگم بياد جلو آدمشون كنه. اينجوري بازتاب رسانه‌ايشم بيشتره!

  7. پیرزن عاشق Says:

    جدی نمیگی؟! بیچاره! واقعا ناراحت شدم
    بد نیس پیشنهادت..حالا فکرامو میکنم خبرت میکنم!!!!!

    آره والا، خودم از اخبار شنفتم، تسليت مي‌گم.
    پس زودتر خبرم كن چون سرش شلوغه، وقتش پره.

  8. z Says:

    alam ma dars mikhonim ke be maneshi az vojode khodemon beresim na ein ke manee residane khodemon be darajate bala beshim man tarjih midam mashrot besham vali az ein chiza estefade nakonam

    خيلي قشنگ نوشتي. ممنون از نظرت.

  9. شهریار شهر سنگستان Says:

    باشه … واسه تحسین لینکت میکنم … (این افتخار بزرگیه که نسیب همه نمیشه ، خوش به حالت🙂 )

    در پوست خودمان نميگجيييييييم! منم الان تحسينت مي‌كنم.

  10. tohid Says:

    به به

    میبینم که جمعتون جمعه.آقا من پایه هستم .اینا چرته من واسه اینکه مخم باز شه چند راه دارم.اتفاقا شاد بودن خیلی وقتا ادمو تووووپ نمیکنه.من نطرم اینه :

    بوی چایی ، نون داغ،بوی خاک خیس باغ
    بوی عطر تن تو،آره تو،مامانبزرگ

    بوی عکسای قدیم،عطر حرفای جدید
    کنار بخاریهای قدیمی ،بوی اتیش و بنان و اون صدای مخملی

    دیگه چی؟اهان اهان یادم نبود،عطر اون خاطره ها
    خنده ها و گریه ها،شنیده ها و دیده ها

    وای گلم چشات چرا خیس شده باز؟
    نکنه به یادشی ،دلتنگشی دوباره باز؟
    نکنه …

    با وجود این همه،همیشه شکرت خدا
    هرچی دارم از تو دارم ای خدا

    خدا قربونت برم،خوبه که تو هستی باز
    تو باشی نه خسته ام،نه بی رمق

    اینا رو که میبینم همه چیز یادم میره
    تو فضای اینجوری خستگی از تنم میره

    بوی خوندن نماز بین اشکای نیاز
    خدا این نعمتا رو ازم نگیر . . .

    آخرم یه ربنا میشه تسکین دلم
    باز میخندم دوباره ،حتی میون گریه هام،،،

    بچه ها،این شعر یا هرچیز که اسمشو میزیرین رو همین الان فی البداهه گفتم.ببخشید اگه پر از عیبه؛خودم که اشک ریختم.با شما بودن بزرگترین لذت منه

    توحيد جون فقط مي‌تونم بگم شعرتم مثل خودت و اخلاقت، بي‌نظيره بينظير. ممنون بابت نظر خوشگلت.


پاسخی بگذارید

