بازم چندتا عكس ديدني!

وقتی که بر اثر یک حادثه دست کسی می شکنه ، همه اولین سوالی که می کنند اینه که چی شده و چه اتفاقی افتاده ، این sling (آویز دست) با به تصویر کشیدن اتفاق احتمالا شما را از شرح چندین باره ماجرا راحت می کنه!
1hv5f9
تفاوت‌هاي موتور ملي سايپا با موتور مرسدس بنز!
14x2n7n

تفاوت را احساس كنيد:
onlyiniran11_04تو كره ماه، هوايي هم بود زمون آقاي آرمسترانگ كه باد ناشي از اون پرچم مقدس آمريكا رو به اهتزاز در بياره؟

600px-buzz_salutes_the_us_flag


موتور ماهواره اي، شاهكار ايراني!


2usbqqo
بدون شرح!
117140

نوشته شده در عكس ها. 5 Comments »

5 پاسخ to “بازم چندتا عكس ديدني!”

  1. شاهزاده خانم Says:

    به به…..
    می بینیم که اولین نفر هستیم…..چه افتخار بزرگی …دارید!
    راستی درمورد عکس اول اگه بعضی انقدر فضول بودن که هی از جزییات بیشتر پرسیدن ، چی؟!…آخه من تجربه کردم…😦

    قدر خودتو بدون اول شدي. اين افتخاريه كه فقط تاحالا نصيب 62 نفر شده!!
    خوب اگه نمي‌شه نقاشي كرد بايد نوشت.نمي‌دونم والا. تا ببينيم ديگران چه نظري مي‌دن…

  2. tohid Says:

    درود بر تو

    جیگرتو من بخورم.میگما از عکسای بدون شرح بزار

    به به!!!

  3. شاهزاده خانم Says:

    سلام…..
    من آپم
    ديدن فرماييد
    D:
    راستي گويا هيييييييشكي تو رو دوس نداله🙂

    مزاحم ميشيم. زحمت ميديم! آره خيلي تنهام!

  4. بهاره Says:

    خوب من جزو 62 نفر چندم هستم؟ چه افتخاری قراره نصیبم بشه؟
    عکس دومی خیلی باحال بود.

    ميشي به عبارتي جزو 62 نفر چهل و دوم!

  5. یه عاشق(محسن) Says:

    فقط همین 4 مورده؟

    بقيشو خودت اضافه كن. همش كه من نميتونم كمكت كنم.


پاسخی بگذارید

