اطلاعيه!

لحظاتي پيش، آسد كه خواست نامش فاش نشود، طي تماسي تلفني خبر از عقب افتادن ميانترم فارماكو داد. اين خبر پس از تاييد از طرف مدير گروه فارماكو، دكتر بابائي به اطلاع شما مي‌رسد. از جزئيات اين حادثه اطلاع دقيقي در دست نيست! هنوز شخص يا گروه خاصي مسئوليت اين حادثه را به عهده نگرفته. همكاران در پي برقراري تماسي تلفني با شاهدان ماجرا مي‌باشند. بعيد مي‌دونم در بخش‌هاي بعدي اطلاعات بيشتري گيرمون بياد تا در اختيارتون بذارم. فعلا بزن بريم بيرون تو اين بارون!

نوشته شده در مناسبتها. 7 Comments »

7 پاسخ to “اطلاعيه!”

  1. سحر Says:

    روزی که گفتن خرمشهر آزاد شد اینقدر خوشحال شده بودی؟!! راستی اون موقع چند سالت بود؟!!! :دی

    خوشحال اونايي هستن كه امتحانو عقب انداختن نه من. مادرجون شما چند سالته كه در مورد سال 61 داري صحبت مي‌كني؟

  2. علي Says:

    حميد جان سلام.البته اين يك نظر آزمايشي است.

    1، 2، 3 آزمايش مي‌شه. الو الو 1 2 3، علي جون عمليات نظردهي شما با موفقيت به انجام رسيد. تبريك مي‌گم ورودتو به جمع نظردهنده‌هاي گل وبلاگم و نه همشون فقط گلاشون كه البته 99%شونو تشكيل مي‌دن. خوش بگذره گل!

  3. علي Says:

    حميد جون ميدوني كلاس ما از نظر تعيين تاريخ امتحان هم بي سابقه است.يادش بخير امتحان فيزيك پزشكي در احمدآباد .هيچ جا احمدآباد نميشه .اي كاش اون دوران برميگشت البته با شرايط ديگري.

    آهان يادمه! يادش به خير نمي‌خواستيم امتحان بديم. همه‌مون نمي‌خواستيما،همه! رفتيم سر جلسه برگه‌ها رو گرفتيم با برگه همه اومديم بيرون! بيچاره ملك. از اونروز شروع به پير شدن كرد از بس حرص خورد!

  4. شهریار شهر سنگستان Says:

    امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه…

    thx!

  5. B.B.C Says:

    سلام.میخوام هویت دست اندرکاران کنسل کننده امتحان رو براتون فاش کنم
    اونایی که رفتند همایش و امتیازشون رو گرفتند و چون حال نداشتند درس بخونند امتحان رو در کمال نامردی عقب انداختند.دل خیلی ها رو شاد کردند به قیمت شکستن دل خیلی های دیگه اجرشون با خدا.
    اون موقع لیلا خانم دم از معرفت میزنه تو کلاسی که حتی نمی دونند معرفت رو چه جوری مینویسند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آدم دردشو به کی بگه؟

    نميتونم دليلي واسه مخالفت با اين حرفتون بيارم. همين!

  6. دکتر Says:

    منو ببخشید شرمنده.من که منظورم شخص شما نبود کلا کلاسو گفتم.به نظر من یه عملیات تروریستی و از قبل تعیین شده بود.عاملان این جنایت ظاهرا به اهداف خود رسیدند طبق اطلاعات به دست امده قربانیان حادثه:اااااااااااااااه منو دوستام.البته امار دقیق قربانیان این حادثه ی دلخراش هنوز به دست ما نرسیده .حالا رایزنی ها نتیجه ای هم داشت؟خدا اخر عاقبت ما و فارمو رو ختم به خیر کنه!!!!!!!!

    منم وقتي شنيدم جا خوردم. عواملي هم كه گفته مي‌شد مسئولن امروز تكذيب كردن. به نظر مياد دستهاي استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل در كار باشه!

  7. ليلا Says:

    اي بابا،اگه بحث امتحانه من از جمله كسايي بودم كه حاضر بودم هر كاري بكنم كه امتحان عقب بيافته،چون نتونسته بودم درس بخونم، هميشه هم اينطور بوده كه امتحانايي كه تاريخش دست بچه ها بوده اصولا 1 بار تاريخش عوض شده،حالا نمي دونم سر اين امتحان چرا اين كار جنايت و نامردي شده،امروزم من به بچه ها گفتم،ما اول با مخالفا صحبت كرديم،به دكتر بابايي كه گفتيم دكتر گفتن راي گيري كنيد،هر چي اكثريت بگن،مسلما اينجور وقتا نميشه همه رو راضي نگه داشت،
    مي دونم طنز بود ولي به خاطر يه سري مسائل لازم بود حد اقل از خودم كه تو حذف امتحان خيلي تلاش كردم دفاع كنم

    ممنونم به خاطر شفاف سازيت. دادگاه، دفاع شما رو مي‌پذيره! فعلا سكوت اختيار كنيد!
    از حالا گفته باشم نظر دادن به اين نظرو به هيچ وجه تاييد نميكنم. نگي نگفتي!


پاسخی بگذارید

