چند تصوير تامل برانگيز

درود!

اين چندتا عكس بي نظيرو توي نت پيدا كردم. به نظر من كه فوق العادن. نظر شما چيه؟

اثر پذیری کودکان از سیگار کشیدن دیگران و اطرافیان

فقدان آب آشامیدنی باعث کشته شدن سالیانه هشت میلیون نفر میشه
فقدان آب آشامیدنی باعث کشته شدن سالیانه هشت میلیون نفر میشه

نیاز هر کودک به م�یط خانواده و والدین
نیاز هر کودک به محیط خانواده و والدین
سفره غذای افراد نیازمند و مسکین
سفره غذای افراد نیازمند و مسکین
در اهمیت بستن کمربند در هنگام رانندگی
در اهمیت بستن کمربند در هنگام رانندگی

نوشته شده در عكس ها. 4 Comments »

4 پاسخ to “چند تصوير تامل برانگيز”

  1. شهریار شهر سنگستان Says:

    خوب بود… عکساش خیلی جالب و زیبا بود.

    راستی اگه قصه شهر سنگستان رو میخوای بدونی بیا…
    بخون تا بدونی … فکر کنم اگه بدونی بهتر بتونی تو دانشگاه متلکم بندازی …

    موفق باشید.

  2. tohid Says:

    salam bar golok

    to khodet jalebi azizam

    چه عجب از اين طرفا؟ من جالبم؟نظر لطفته اما عكس من تو اينا نبودا!

  3. یه بیکار ! Says:

    سلام حمید جون !
    منو که می شناسی ؟! :ی
    چند روزی بود به وبلاگت سر نزنده بودم ، قبلش هم که سر میزدم بنا به دلایلی ( !! آسد فیزیوپاتولوژیشو مطرح کرد !! ) نظر نمی دادم …. خلاصه عکسا خیلی جالب بودن … حتما اگه بازم پیدا کردی ، بزارشون

    اون آیا میدانید ها هم جالب بودن ، بخصوص اون گوریلش ! حالا جدا اینجوریه ؟! آخه تلفظش که فرق داره !
    من موندم از کجا تعیین کردن که دقیقا 128 بار پوست کروکودیل خوشمزه تره !!

    سلام … جون. ايميلت داره داد ميزنه كي هستي عزيز. من قضيه آسد و فيزيوپاتو نميفهمم. بيشتر توضيح ميدي لطفا؟
    خوشحالم كه از عكسا و آيا ميدانيد خوشت اومده. اگه بازم پيدا كردم حتما ميذارم. در مورد گوريل مگه نميدونستي؟ اون خوشمزه بودنم كه كاري نداره. درجه خوشمزگي پوست كروكوديلو بر درجه خوشمزگي پوست موز تقسيم كردن ديدن جواب شده 128.
    بازم اگه سوالي چيزي بود بپرس. من در خدمتم.

  4. یه بیکار ! Says:

    در مورد ای میل که فقط تو می بینی ، بقیه که در جریان نیستن خوب !
    در مورد توضیح بیشترم ، در زمینه تنبلی و اینا ! …

    ببین من میگم درجه خوشمزگی رو بر چه اساسی بدست آوردن خوب ! نظرسنجی کردن ؟!

    قربانت …
    فعلا ….

    دوست من نظر هر پستو توي همون پست بنويس من بعد تا خوانندگان گيج نشن. اين نظر مربوط به اين پسته.
    درجه خوشمزگي رو هم آره آره همون نظرسنجي كردن خوب. از 1 تا 3563.4 بهش نمره دادن. ديگه سوال نپرسيا. برو بشين سر درسات باريكلا.


پاسخی بگذارید

