لوک بدشانس

درود

خداییش شانسو حال میکنین؟ نمیدونم چی شد من به لوک خوش شانس معروف شدم. از این به بعد باید بهم بگن لوک بد شانس. چرا؟ خوب معلومه بعد از 4 ،5 سال که شهرام ناظری اقدام به برگزاری کنسرتهای تابستانی در داخل کشور کرده و از بخت خوش یزدیها اولین کنسرت قراره توی یزد برگزار بشه از شانس لعنتی من درست روزهای اجرای استاد مطابقت دقیقی داره با روزهای فرجه امتحان مشکلترین درس داخلی یعنی قلب. بدتر از این امکان داره به نظر شما؟ کی فکر میکنه از من بدشانس تره؟ شما اگه جای من بودین چیکار میکردین؟

اخبار مربوط به تور تابستانی استاد رو از اینجا بخونین.

شهرام ناظری

3 پاسخ to “لوک بدشانس”

  1. ليلا Says:

    سلام آقاي لوك
    من كه اگه جاي شما بودم و انقد يه چيزيو دوست داشتم اصلا فرصت رو از دست نميدادم و حتما كنسرت رو ميرفتم بالاخره چند ساعت درس نخوندن رو ميشه با دو روز زودتر بيدار شدن يا شب ديرتر خوابيدن جبران كرد،حيفه، به نظر من كه كنسرت رو از دست نديد.

  2. مهسا Says:

    بسکی خر خونه اه ه ه
    بیا برو اقدری که من سنتی دوست ندارم
    ولی خواجه امیری که دوست داشتم خیلی خوش گذشت

  3. محبوبه دشتی Says:

    کی؟کجا؟چی؟منم میخوام بیام


پاسخی بگذارید

