یه معما…

سلام

پریشب یه sms واسم اومد از یه شماره ناشناس(!) که یه معما بود. اول یه sms زدم که شما کی هستین و من شما رو میشناسم آیا و از این حرفا که دیدم یه ساعتی شد و جوابی نیومد. این شد که بی خیال خود طرف شدم و رفتم سراغ حل اون معما. جوابشو که فرستادم بازم خبری نشد. دیگه مطمئن شده بودم که یارو شماره رو اشتباهی وارد کرده بوده. همه چیز یادم رفته بود که امروز صبح سر کلاس دوباره از همون شماره یه sms بهم رسید. از بس که جواب اون معما قشنگ بود دیگه به فرستنده و اینا فکری نکردم. از همون جا به سرم زد اون معما رو بذارم تو وبلاگم ببینم هیشکی می فهمه جوابشو یا نه.

میگه که: «تو یه کشتی وسط دریا هستی. طوفان سنگینی میشه، 5تا حیوون (گوسفند، پلنگ، گاو، جوجه،اسب) هم کنارت. تو باید 4تا از اونارو بندازی تو آب تا خودت زنده بمونی. به ترتیب بگو کدوما رواول میندازی. یکیشون هم باید حتما نگه داری. جواب بده تا نتیجشو بگم…»

– خواهش: اگه جوابشو میدونین لطفا به دیگران فرصت بدین.

– راهنمایی: پیچیده تر از چیزیه که به نظر میاد.

جوابشو سعی می کنم تا 5شنبه بذارم تو وبلاگ. منتظر جوابای قشنگتون هستم. خدانگهدار

اينم از جواب معما

نوشته شده در خاطرات. برچسب‌ها: , , . 6 Comments »

6 پاسخ to “یه معما…”

  1. ۳۰- Says:

    اول گاوه بعد اسب بعد پلنگ بعد گوسفند
    ————————–
    دوستان اگه میشه لطف کنین دلیل رو هم بگین. نمیگم درسته ها اما خوشحال میشم استدلالتون رو هم بدونم.
    ببینم تو همون محسن ف هستی؟ مرسی که سر زدی.

  2. ye doste dur Says:

    aval ke palango mindazam ta nakhordatam baad jooje fingilio baad ham asbo baad ham gosfanda ro ama gava baiad basha ke shiresh bokhoram ye vaghty be ghahty khordim in vase rooze mabadame

  3. ye doste dur Says:

    hala ke fekr mikonam mibinam behtare jooje fesghelio negah daram asoontare bichare kary be karam nadare kholase nazaram avaz shod

  4. ليلا Says:

    nemidunam javabam vaghei bashe ya na kheyli say kardam dunestane mafhoome soal tu javabam tasir nazare
    aval palango chun vahshiye va hich komaki behem nemikone bad gavo chun kari ke un mikonaro goosfandam mitune vasam bokone bad joojaro chun alaraghme inke doosesh daram hich komaki behem nemikone badam asbo chun unam komaki nemikone akhar goosfando chun shayad betoonam azash ye estefadehayi bebaram
    fek konam kheyli khodkhah basham
    ————————————
    شما وقتی جواب دادین که من راهنمایی این معما رو توی پستهای بعدی نوشتم. پس جواب شما نشون میده که با عرض معذرت هییییییییچ (به قول یکی از استادا) ارزشی برای غرور، اموال، خانواده، فرزند و عشقتون قائل نیستین!!! و حاضرین بدون اونا زندگی کنین.
    ضمنا ممنون از بابت جزوه ها و ممنون به خاطر نظرتون. بای

  5. ليلا Says:

    من كه خودم اعتراف كردم.تازه اينا هييييييييييييييييييييچ ربطي نداره.سر كاريه.من خودم يه پا روانشناسم.
    بابت جزوه هم خواهش مي كنم.

  6. عدنان Says:

    اول گاو -اسب-پلنگ-گوشفند

    پنجشنبه بهت یر میزنم منتظر جوابم

    سلام دوست عزيز شما پنجشنبه سر بزن قدمتم روي چشم ولي به تاريخ پستم يه نگاه بنداز. مال چند ماه پيشه. مرسي از نظرت. باي


پاسخی بگذارید

