درود

بنام تنها,یکتاوبی همتا با عرض سلام و خوش آمد گویی به تمامی عزیزانی که به وبلاگ خودشون سر زدن. بالاخره منم وبلاگ دار شدم. من لوک خوش شانس، دانشجوی پزشکی ورودی 84 ام. سعی می کنم از هر چیزی که ارزش گرفتن وقتتونو داشته باشه بنویسم و البته با گرایش ویژه به معشوقم، پزشکی. پس با نظراتی که میدین به من کمک کنین و بگین چی کار کنم که وبلاگ خوبی بشه. ممنون که سر زدین و نظر می دین.

نوشته شده در مناسبتها. 4 Comments »

4 پاسخ to “درود”

  1. mahboobe dashti Says:

    khob mesle inke avalin nazar tu in weblog ro man daram mizaram
    omidvaram webe por bari dashte bashin
    ya ali

  2. شاهزاده خانم Says:

    salam.khoobi?
    alie .pas belakhare weblog dar shodi tabrik migaaaaaaaaaaaaaaaaaam.montazere upaye ghashanget hastam.felan bye

  3. شاهزاده خانم Says:

    راستی من لینکت کردم.

  4. سید مهدی دلیلی Says:

    سلام
    تبریک میگم!
    و خوش آمد
    در ضمن من بلد نیستم ولی از اونایی که وردپرس کار کردن یه قالب فارسی بگیر (-;


پاسخی بگذارید

